SHAKARIM BRAND

Жоба жетекшісі: Мұратов Мұратжан Ақанұлы


Өзектілігі:

Қазіргі әлемде брендинг адамдарға өзін-өзі көрсету және өзін-өзі тану құралын ұсына отырып, әлеуметтік белсенділіктің ажырамас бөлігіне айналады. Бұл процесс жеке көріністе, әлеуметтік қарым-қатынаста шешуші рөл атқарады және экономикалық дамуды ынталандырады. Брендтер тақырыбы және олардың қоғамға әсері барған сайын өзекті және мағыналы болып саналады.


Мақсаты:

Негізгі мақсаты білім алушылар үшін бірегей керек-жарақтарды жасау арқылы оқу орнының брендін қолдау. Сонымен қатар, бастама университеттің дамуына ықпал ететін әр түрлі бастамалар мен іс-шараларды қолдау үшін қосымша қаражат тартуға бағытталған.


Күтілетін нәтиже:

  1. Университеттің сауда-саттығын енгізу студенттік аудитория арасында және одан тыс жерлерде брендтің танылуын нығайтуға ықпал етеді.
  2. Бірегей керек-жарақтарды жасау студенттер арасында командалық рухты қалыптастыруға ықпал етеді. Оқу орнын тиімді брендтеу және ілгерілету арқылы әлеуетті студенттердің назарын аудару.
  3. Брендтік тауарларды сату және сату университеттің әртүрлі бағдарламалары мен жобаларын қолдау үшін пайдаланылатын қосымша кірістер өндіруге бағытталған.
  4. Қосымша қаражат есебінен қаржыландырылатын жобаларды іске асыру қоғаммен байланысты нығайта отырып, университеттің әлеуметтік белсенділігі мен қоғамдық қолдауына ықпал етеді. Брендтелген тауарларды сатудан түскен қаражатпен қолдау оқу орнының бірегей дамуына ықпал ете отырып, инновациялық бағдарламалар мен бастамаларды енгізуге мүмкіндік береді.


Қол жеткізілген нәтиже:

Брендтелген тауарларды сатудан түскен қаражатпен қолдау оқу орнының бірегей дамуына ықпал ете отырып, инновациялық бағдарламалар мен бастамаларды енгізуге мүмкіндік береді.